Moja Oferta 0

Zmiana serwisu

Zmiana serwisu


Zmiana podmiotu prowadzącego serwis urządzeń fiskalnych Novitus od 1 lipca 2019 r.


Informacja dla użytkowników /podatników/ urządzeń fiskalnych


Aby dokonać zmiany serwisu należy:


  1. Wybrać nowy serwis – można skorzystać z wyszukiwarki Novitus,
  2. Skontaktować się z nowym serwisem, sprawdzić autoryzację serwisantów na stronie Portal Podatkowy, następnie ustalić warunki prowadzenia serwisu,
  3. Wypełnić i wysłać do nowego serwisu druk zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis, w celu rejestracji zmiany serwisu w systemie Novitus.



Informacja dla serwisów


Aby zarejestrować zmianę serwisu należy:

  1.  Podpisać otrzymane od użytkownika /podatnika/ zawiadomienie o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
  2. Wręczyć użytkownikowi /podatnikowi/ kopię zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
  3. W systemie Extranet Novitus zarejestrować zmianę serwisu i załączyć skan dokumentu zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
  4. Wydrukować z Extranet Novitus i wysłać do naczelnika właściwego urzędu skarbowego aktualizację zgłoszenia kasy.
  5. Zestawienie urządzeń, które podlegały zmianie serwisu po 1 lipca 2019 roku, można wyświetlić i pobrać korzystając z listy urządzeń fiskalnych.


Procedura spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z 29.04.2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. Poz. 816 z 2019 r.) oraz zapisy zawarte w umowie o współpracy z Comp S.A.


W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny 18 4440783.


Cała procedura dostępna jest od 1 lipca na stronie Extranet Novitus.


${product.name}
Porównaj produkty
${errorMessage}

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.