Zmiana serwisu
Informacja dla użytkowników /podatników/ urządzeń fiskalnych
Aby dokonać zmiany serwisu należy:
- Wybrać nowy serwis – można skorzystać z wyszukiwarki Novitus,
- Skontaktować się z nowym serwisem, sprawdzić autoryzację serwisantów na stronie Portal Podatkowy, następnie ustalić warunki prowadzenia serwisu,
- Wypełnić i wysłać do nowego serwisu druk zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis, w celu rejestracji zmiany serwisu w systemie Novitus.
Informacja dla serwisów
Aby zarejestrować zmianę serwisu należy:
- Podpisać otrzymane od użytkownika /podatnika/ zawiadomienie o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
- Wręczyć użytkownikowi /podatnikowi/ kopię zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
- W systemie Extranet Novitus zarejestrować zmianę serwisu i załączyć skan dokumentu zawiadomienia o zmianie podmiotu prowadzącego serwis,
- Wydrukować z Extranet Novitus i wysłać do naczelnika właściwego urzędu skarbowego aktualizację zgłoszenia kasy.
- Zestawienie urządzeń, które podlegały zmianie serwisu po 1 lipca 2019 roku, można wyświetlić i pobrać korzystając z listy urządzeń fiskalnych.
Procedura spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z 29.04.2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz.U. Poz. 816 z 2019 r.) oraz zapisy zawarte w umowie o współpracy z Comp S.A.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny 18 4440783.
Cała procedura dostępna jest od 1 lipca na stronie Extranet Novitus.