Moja Oferta 0

Naprawa gwarancyjna

NOVITUS udziela na swoje produkty 12 miesięcznej gwarancji.


Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS na gwarancji?


  1. powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
  2. przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
  3. dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
  4. załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową;
  5. w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
  6. przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu, pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
  7. sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.


Autoryzowany serwis wykonuje naprawę lub wysyła urządzenie do producenta.



Wymiana pamięci fiskalnej


Jak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?


• powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);

• dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;

• przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);

• załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;

• przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;

• sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.


Wymiana pamięci jest realizowana wyłącznie w serwisie producenta NOVITUS.



${product.name}
Porównaj produkty
${errorMessage}