NOVITUS udziela na swoje produkty 12 miesięcznej gwarancji.
Jak postępować w przypadku uszkodzenia urządzenia NOVITUS na gwarancji?
- powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
- przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
- dołączyć dokładny opis usterki lub zakres zlecanej usługi (objawy i sytuacje, w jakich one występują);
- załączyć aktualne dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę serwisową;
- w przypadku urządzenia fiskalnego: w żadnym wypadku do urządzenia nie należy załączać książki serwisowej, która powinna przebywać zawsze w miejscu instalacji urządzenia fiskalnego;
- przed przekazaniem urządzenia fiskalnego do serwisu, pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
- sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Autoryzowany serwis wykonuje naprawę lub wysyła urządzenie do producenta.
Wymiana pamięci fiskalnej
Jak postępować w przypadku chęci wymiany pamięci fiskalnej w urządzeniach fiskalnych NOVITUS (dotyczy wymiany zarówno na gwarancji jaki i po okresie gwarancji)?
• powiadomić Autoryzowany Punkt Serwisowy NOVITUS obsługujący dane urządzenie (dane kontaktowe serwisu zawarte są w książce serwisowej lub karcie gwarancyjnej);
• dołączyć do urządzenia oryginalny protokół z czynności odczytania pamięci fiskalnej kasy rejestrującej, sporządzony przez pracownika Urzędu Skarbowego;
• przedstawić prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (w przypadku usterki w okresie gwarancji);
• załączyć dane firmy z nr NIP oraz nazwisko i nr telefonu osoby zlecającej usługę;
• przed przekazaniem urządzenia do serwisu pracownik Autoryzowanego Punktu Serwisowego powinien dokonać stosownego zapisu w książce serwisowej;
• sprzęt do naprawy należy przekazać w odpowiednim, najlepiej oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Wymiana pamięci jest realizowana wyłącznie w serwisie producenta NOVITUS.