- Strona główna
- Wsparcie
- Najczęściej zadawane pytania
- Oprogramowanie i rozwiązania zintegrowane
Kasy fiskalne
Drukarki fiskalne
POS
Wagi
Kody kreskowe
Taxi
Przemysł
Oprogramowanie i rozwiązania zintegrowane
Powrót do listy
Podczas uruchomienia systemu mam komunikat o problemie z połączeniem z bazą danych
W lokalizacji C:\Program Files\Novitus\SOGA\Soga.ini sprawdzamy czy mamy podaną ścieżkę do bazy danych, oraz czy w podanej ścieżce znajduje się baza danych. Jeśli wpis jest błędny to go zmieniamy i zapisujemy zmiany po czym ponownie uruchamiamy system. Domyślnie plik ma wpis jak poniżej: 127.0.0.1:C:\Program Files\Novitus\SOGA_1_27\Baza\gastro.fdb 127.0.0.1 – adres IP komputera w którym jest baza danych C:\Program Files\Novitus\SOGA_1_27\Baza\gastro.fdb - Ścieżka na dysku gdzie znajduje się baza danych.