Moja Oferta 0
Powrót do listy

W programie SOGA nie drukują się paragony na drukarce fiskalnej

Sprawdzamy czy mamy uruchomioną aplikację FISKSERV(domyślnie uruchamiana jest w pasku tray koło zegara). Sprawdzamy czy wyświetla ona jakieś komunikaty z błędem. W systemie SOGA w zakładce Administracja -> Ustawienia ->Drukarka fiskalna sprawdzamy, czy mamy włączoną obsługę do drukarek fiskalnych. Podany prawidłowy port COM, adres IP do którego podłączona jest drukarka fiskalna, oraz czy wybrany jest odpowiedni model drukarki fiskalnej. W kolejnym kroku sprawdzamy w menadżerze zadań czy mamy uruchomioną więcej niż jedną usługę, jeśli tak to zakańczamy je i ponownie uruchamiamy SOGE.

Polecane produkty

Zobacz więcej

1 490,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 490,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

Sprawdź cenę

Dla Ciebie u partnera

Dodaj do oferty

Sprawdź cenę

Dla Ciebie u partnera

Dodaj do oferty

1 990,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 390,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 290,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

1 550,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 990,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 690,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 290,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 990,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 990,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

2 490,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty

1 490,00 zł

Sugerowana cena netto

Dodaj do oferty
Zobacz więcej
${product.name}
Porównaj produkty
${errorMessage}

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.